וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגנים טיול משפחתי? כל הטיפים בדרך לחוויה

14.9.2016 / 6:27

מהם היעדים המועדפים על משפחות הישראליות ואילו טרנדים חדשים נטמעו בשנים האחרונות במשרדי הנסיעות?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טיול משפחתי זו חוויה מחברת, ייחודית ולרוב זוכרים אותה לכל החיים, אך לתכנן חופשה משפחתית זה אף פעם לא עניין פשוט.

צריך לסנכרן בין תאריכי החופשה מהעבודה והלימודים של הילדים וההורים, לאחר מכן לבחור את היעד – והרי לכל אחד מבני המשפחה יש רצונות ותחומי עניין משלו וחשוב להתאים את אופי הטיול גם למשתתפים בו.

כעת, יש לתאם בין כל נותני השירותים, להזמין כרטיסים ומקומות מראש, כי בטיול משפחתי יש פחות מקום לתמרון. בקיצור? למשפחות רבות לוקח כמה חודשים ומעלה לתכנן את הטיול שחלמו עליו בזמן שעסוקים במטלות היומיום.

עופר כהן, מנהל שיווק ומכירות במשרד נסיעות המתמחה בטיולי משפחות וחבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מסביר כי יועץ תיירות מסייע ומייעל את תכנון הטיול. הוא יודע לשאול את השאלות הנכונות ולהציע יעדים שיענו על מגוון הצרכים והרצונות של כל בני המשפחה.

החל ממסגרת התקציב, דרך התאריכים ועד הפרטים הכי קטנים. למשל, בכל ביקור באתר תיירות או אטרקציה יחכו לכם כרטיסים בקופה ותוכלו לחסוך את ההמתנה.

כל הזמנה של רכב או ביטוח תכלול את כל הפרטים וההיבטים הדרושים, מתוך ניסיון בשטח והיכרות עם חוקי המדינה אליה תגיעו. כמו כן, יועץ התיירות זמין עבורכם מסביב לשעון בכל דרכי התקשורת – טלפון, מייל או ווטסאפ, וכל בעיה זוכה לפתרון מקצועי ומיידי כך שלא תצטרכו להתעסק עם בירוקרטיה בזמן שהילדים מחפשים כיצד להעביר את הזמן.

עופר גם מספר על היעדים הפופולאריים של המשפחות הישראליות וטרנדים חדשים כמו טיולי משפחות קצרים, טיולים מיוחדים לבני ובנות המצווה וטיולי מסורת באירופה למשפחות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully