וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמודדות כפולה: האימון התעסוקתי שמסייע למתמודדים עם הפרעות נפשיות

14.9.2016 / 8:09

למתמודדים עם מגבלה נפשית המבקשים לפתוח עסק עצמאי דרוש אימון תעסוקתי מותאם אישית. איך נמדדת ההצלחה של האימון? ומה הכלים שניתן לקבל?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף יוזמה דרך הלב

בשנים האחרונות גוברת בציבור המודעות ליתרונות של האימון האישי, והתפתחו התמחויות לאימון זוגי, תעסוקתי וכדומה. תכנית יוזמה, של ארגון יוזמה דרך הלב אשר מטרתו להביא לשינוי חברתי וכלכלי במעמדם של אנשים המתמודדים עם מגבלה, פתחה שירות אימון שיקומי-תעסוקתי המותאם במיוחד למתמודדים עם מגבלה פסיכיאטרית, פיזית או חושית.

לצד הטיפול הנפשי משולבת פרקטיקה שמטרתה לסייע ביישום התובנות וההתקדמות בחיי היומיום. עבור אנשים רבים המתמודדים עם מגבלה נפשית, פיזית או חושית, ומעוניינים להשתלב בשוק העבודה מדובר בגישה פרואקטיבית ויעילה במיוחד.

האימון השיקומי מותאם לצרכים הייחודים של כל מתמודד ולוקח בחשבון התמודדות עם מצב רגשי, נפשי ופיסי כחלק מהתהליך האימוני. לשם כך, מגדירים צעדים מדודים ובוחנים את ההצלחה על פי מטרות קטנות לאורך הדרך. את הכלים שנלמדים מתרגמים לחיפוש ומציאת תעסוקה או הקמת עסק בהתאם ליכולות והרצונות של כל לקוח.

האימון האישי שיקומי הינו פיתוח ייחודי של תכנית יוזמה, המתמחה בשיקום תעסוקתי ועסקי, ומכשירה את צוות מאמניה כמאמנים מומחים בתחום השיקום התעסוקתי.

היא-לי קודסי נבו, מנהלת תכנית 'יוזמה' ביוזמה דרך הלב- מספרת כי כל אדם אשר מתמודד עם מגבלה נפשית, פיזית או חושית רשאי להגיש בקשה לסל שיקום או לרווחה ולהצטרף לשירות, השרות ניתן גם ללקוחות פרטיים.

ביוזמה דרך הלב יש מגוון רחב של מסלולי שיקום תעסוקתי חדשניים המציעים אימונים אישיים שמטרתם מתן מקום לקולם של המתמודדים ושילובם בשוק העבודה הפתוח כמשתתפים פעילים, מתפרנסים ותורמים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף יוזמה דרך הלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully