וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם יעדי התיירות המועדפים על בני המגזר הערבי?

21.9.2016 / 6:18

מרבית הציבור הערבי טס לחו"ל בתקופות של החופש הגדול ובחגים עיד-אל אדחה ועיד-אל פיטר, אבל לא רק

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

בשנים האחרונות חלו שינויים בהרגלי צריכת התיירות של המגזר הערבי. מלבד טיולים למקומות הקרובים לתרבותם, גוברת גם ההתעניינות בטיולים מאורגנים בקבוצות שמלוות במדריכים דוברי השפה הערבית.

אם בעבר אזרחים ערבים מצאו את עצמם בבתי כנסת ובמסעדות כשרות כחלק מטיולים מאורגנים שפונים לכלל האוכלוסייה, כיום הם מחפשים מקומות וטיולים שיענו להעדפותיהם התרבותיות והאישיות.

מרבית הציבור הערבי טס לחו"ל בתקופות של החופש הגדול ובחגים עיד-אל אדחה ועיד-אל פיטר, והיעדים הפופולאריים הם דרום ספרד, גאורגיה, היער השחור, איטליה, הולנד וצרפת.

במקרה של צורך בסיוע מהשגרירויות הישראליות במדינות השונות, קורה שאזרחים ערבים מרגישים פער תרבותי ולשוני, ולכן הם מעדיפים להיעזר ביועץ תיירות שדובר את השפה הערבית במקרה שמתעוררת בעיה. יועצי התיירות מספקים לנוסע רשת בטחון וקשר אישי ישיר 24/7 בטלפון, במייל או בווטסאפ ולכן - למרות המהפכה הטכנולוגית בתחום התיירות -חלק גדול מההזמנות נעשה דרכם.

בדר עפיפי, מנהל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת נסיעות גדולה החברה בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספר כי יועץ תיירות יודע לספק את כל השירותים הנלווים לחופשה, החל מתיירות נישה ועד לתיירות המונית.

בכל אחת מהן הוא מעניק את הערך המוסף באמצעות הבנת הצרכים, זמינות ויחס אישי, שמבטיחים להפוך כל חופשה למוצלחת.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully