וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדים עם מוגבלות? כך תגרמו לקריירה שלכם לצמוח

Family Guide בשיתוף יוזמה דרך הלב

25.9.2016 / 6:31

שירותי התוכנית ניתנים לזכאי סל שיקום משרד הבריאות ולזכאי משרד הביטחון ללא תשלום וללקוחות פרטיים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף יוזמה דרך הלב

בארגון 'יוזמה דרך הלב', תכנית 'צרכנים נותני שירות' המקדמת העסקה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית כאנשי צוות במערך השיקום והטיפול ושותפה לפתוח תפקידים ייעודים ל'עמיתים מומחים".

עמית מומחה - הינו אדם המתמודד עם מגבלה נפשית ועובד במסגרות שיקום או טיפול בתפקיד ייעודי המביא לידי ביטוי את ניסיון חייו האישיים. תפקידים אלה מיועדים למתמודדים אשר מעוניינים לחשוף את סיפור התמודדותם הנפשית ולתרגם את הידע והניסיון האישי שלהם לכלי מקצועי, במטרה לסייע ולתמוך באנשים אחרים אשר מתמודדים עם קשיים דומים ומקבלים שירותים במסגרות השיקום והטיפול השונות.

שירותי התוכנית ניתנים לזכאי סל שיקום משרד הבריאות ולזכאי משרד הביטחון ללא תשלום וללקוחות פרטיים.

יאנה גוטמן, עמיתה מומחית במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע, מסבירה כי כיום, יותר ויותר מסגרות מכירות בערך המוסף הרב שמביאים העמיתים למערכת ולצורך כך נבנים תפקידים ייעודיים.

בניית התפקיד מאפשרת לכל עמית להביא את הידע והסגנון האישי שלו לידי ביטוי ומרחיבה את מגוון התפקידים והמסגרות בהן יוכל להשתלב. הגדרת התפקיד ובנייתו נעשית דרך מסלול ליווי פרטני שפתחה תכנית 'צרכנים נותני שירות', שמותאם לצרכי העמית המומחה ואל מול מסגרות השיקום וקובעי המדיניות במשרד הבריאות ובביטוח הלאומי.

יאנה גם מספרת כי חשיפת סיפורה האישי היוותה חלק מרכזי בתהליך ההחלמה שלה, אך לא תמיד היא ידעה מה לעשות עם החשיפה בפועל. ולכן השתלבותה כעמיתה מומחית לא סיפקה לה רק אופק תעסוקתי אלא גם המשיכה לקדם את תהליך ההחלמה וההעצמה האישית שלה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully