וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן אנחנו באמת מבזבזים על חיפוש חניה?

28.9.2016 / 6:14

זה כבר נראה טבעי ומתבקש שבמקום להסתובב ללא תכלית נוכל להיעזר באפליקציה שנשענת בין היתר על רשת חברתית של משתמשים שמדווחים בזמן אמת מידע על פינוי מקום חניה

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פנגו

צריכים להגיע לפגישה חשובה או לרופא, הווייז מצביע על 20 דקות נסיעה, כמה זמן לפני באמת תצטרכו לצאת? הנתונים הם לא פחות ממרעישים - נהגים במרכזי הערים מבזבזים כ- 20 דקות ביום על מציאת חניה.

כולנו מכירים את החוויה שלאחר ההגעה ליעד אנחנו מסתובבים סחור סחור בחיפוש מייגע אחר מקום חניה. ואכן מציאת חניה, בעיקר במרכזי הערים הגדולות ובתל אביב בפרט, היא משימה לא פשוטה.

זה כבר נראה טבעי ומתבקש שבמקום להסתובב ללא תכלית נוכל להיעזר באפליקציה למצוא חניה – פנגו, האפליקציה המובילה לפתרונות חניה הוציאה פיצ'ר חדש שמסייע במציאת מקום חניה. האפליקציה נשענת בין היתר על רשת חברתית של משתמשים שמדווחים בזמן אמת מידע על פינוי מקום חניה.

אירית גולדברג, סמנכ"ל שיווק פנגו מסבירה על 'צייד החניה' של פנגו שמבוסס על שיתוף מידע של קהילת המשתמשים.

"אם עד היום נהגנו להתחיל את הנסיעה עם תוכנות הניווט, מי שרוצה להיעזר בצייד חניה ולנווט אל מקום חניה פנוי סמוך ליעד שלו, יתחיל אותה דווקא עם אפליקציית החניה פנגו ויקליד את הכתובת המדויקת אליה הוא רוצה להגיע. הצייד יציג גם את מחירי החניונים, זמינותם וגם את זמן הנסיעה אליהם וזמן ההליכה הרגלי מהחניון ועד ליעד הנבחר".

כשנתקרב אל יעד הנסיעה, הצייד יקפיץ לנו הודעת נוטיפיקציה ויראה לנו חניות פנויות ברחוב במידה ויש. החניות הפנויות יסומנו באמצעות בועיות כחולות אשר מתרוקנות ככל שעובר זמן מרגע הפינוי של החניה. כך יוכל הנהג לבחור אם להגיע ישירות לחניון, או לנסות את מזלו בחניות פנויות שצייד החניה מצא עבורו. בעזרת קהילת משתמשים גדולה, נוכל לקבל מפת חניה מדויקת יותר שתדע להתריע בזמן אמת על חניה באזור שמתפנה ברגעים אלה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully