וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לחניה נכונה ומניעת דוחות: כך תעשו את זה נכון

5.10.2016 / 6:34

לעתים אנחנו שוכחים לתקף את התשלום ובפעמים אחרות אנחנו מתייאשים מלמצוא מקום חניה מסודר ומחליטים להסתכן בדוח חניה

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פנגו

יצאתם לפגישה, שילמתם על חניה, חזרתם אחרי שעה, וראיתם דו"ח על שמשת הרכב? רובנו נתקלנו בסיטואציה כזו. דוחות חניה כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מהוצאות הרכב ולכן עולה השאלה, האם ניתן להימנע מהם? או האם ניתן לפחות לצמצם עד כמה שאפשר את מספר הדוחות שאנחנו מקבלים?

בפשטות, ניתן להגיד שהתשובה היא כן, אך אם נהיה ריאליים, נבין שהיא קצת יותר מורכבת – אין כאן "כחול או לבן". רובנו לא מכירים את כל חוקי העזר העירונים בנוגע לחניה, לפעמים אנחנו לא שמים לב לסימון על המדרכה או לשלט בתחילת הרחוב, לעתים אנחנו שוכחים לתקף את התשלום ובפעמים אחרות אנחנו מתייאשים מלמצוא מקום חניה מסודר ומחליטים להסתכן בדוח חניה.

בכל הקשור לדוחות חניה חשוב להפריד בין חניה במקומות אסורים כגון: חניה באדום לבן, בתחנות אוטובוס המסומנות בצהוב אדום ובמקרים חריגים אפילו בחניות נכים, לבין דוחות המתקבלים באזורים המסומנים בכחול לבן שבהם החוקים מעט מורכבים יותר. ניקח לדוגמא את תל אביב בה יש רחובות ואזורים שמשעה 17:00, לפחות צד אחד ברחוב שמור לדיירי האזור הנושאים תו תושב.

כיצד מתמודדים עם זה? אירית גולדברג, סמנכ"ל שיווק פנגו, מסבירה כי הכי חשוב זה פשוט לשים לב. עצרו ובדקו מה אומר השילוט בתחילת הרחוב ועד מתי אפשר לחנות בו. יודעים כי באזור אליו אתם עתידים להגיע יש בעיות חניה? צאו לכמה דקות קודם והשאירו זמן לחיפוש החניה, כך תימנעו מחניה במקום לא מוסדר.

במידה ואתם עובדים בעיר ונאלצים לשלם באופן קבוע על חניה, ישנן עיריות אשר מאפשרות לרכוש חניה יומית אשר מקנה לכם שקט נפשי. גם אפליקציות סלולאריות לתשלום על חניה יוכלו לסייע בהפחתת כמות הדוחות על חניה בכחול לבן.

באפליקציית פנגו ניתן לקבל מידע בזמן אמת מתי צריך לשלם על חניה ומתי היא בחינם. בנוסף בעזרת תזכורת אישית באפליקציה תוכלו לדעת מתי הגעתם לזמן החניה המקסימלי המותר באותה חניה ולפעול בהתאם. בשורה התחתונה, אפשר להימנע מדוחות ולעיתים זה פחות מסובך ממה שאנו חושבים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully