וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק גיל: מה באמת גורם לנשירת שיער אצל נשים?

25.10.2016 / 6:51

נשים סובלות מבעיה גנטית המתבטאת בדלילות בקדמת הראש ובמראה שיער דק, שברירי ו"עייף"

Family Guide - תוכן שיווקי -בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

נשים, כך זה בדרך כלל, קטנות אמונה בכל הקשור לפתרון דלילות השיער והנשירה שאינה פוסקת. עם השנים, שערן הופך להיות דליל יותר, דק הרבה יותר, שברירי, מתפצל. השבילים מתרחבים ומרבית התכשירים והטיפולים לא ממש מסייעים להשיב את המצב לקדמותו.

הסיבות לנשירה ואבדן השיער ידועות לכולן. חוסר איזון הורמונאלי, לחץ, ספיגה לא מאוזנת של ויטמינים ומינראלים, אלרגיות, חוסר שינה, רגישות לטיפולי שיער - צבע, החלקות וגנטיקה.

כן. נשים סובלות מבעיה גנטית המתבטאת בדלילות בקדמת הראש, במרכז הראש - השביל ובמראה שיער דק, שברירי ו"עייף". למרבה המזל, דווקא כאן בישראל, פיתח פרופסור לפיסיקה גרעינית מהטכניון פטנט לטיפול בשיער דליל, המטפל באותם אזורים בעייתיים המאופיינים בדלילות יתר.

המכשיר נקרא "הריג'ן קלאסיק" וייחודיותו היא בכך שמחד הוא עוצר את הליך הנשירה המוגברת ומאידך הוא מצמיח שיער מחדש ומעבה את השיער הקיים.

גדולתו של הפיתוח הטכנולוגי אינה רק בתוצאת הטיפול אלא בעובדה שהוא נוח לנשיאה, מאפשר טיפול בבית, במשרד, או בכל מקום. למעשה המכשיר הינו "מטפל אישי צמוד", כל שנדרש הן 5-8 דקות טיפול ביום.

הטכנולוגיה עוצרת את הליך הנשירה ומחזירה חיות לאותם אזורים שנפגעו מסיבה גנטית, מסיבה סביבתית או מגורם אחר. השיער מתמלא, אזורים דלילים מתמלאים אט אט בשיער מחדש, ושוב ניתן להאריך את השיער והכל בזכות שימוש ביתי קצר ופשוט במכשיר.

הבשורה והחדשנות שמביאה הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנשים, להחזיר את השליטה בשיער לידנו. ללא צורך ביציאה לטיפולים, ללא בזבוז זמן וכסף על תכשירים, על ניסיונות ואכזבות.

המכשיר אף משווק עם הבטחת תוצאה לשיפור מצרפי של שליש בכמות השיער ובעובי השיער בתוך 4 חודשי שימוש. לא עבד? ניתן להחזיר את המכשיר ולקבל את הכסף חזרה. גם זו, בינינו, מהפכה אמיתית בפני עצמה המעידה על איכות הטכנולוגייה והחברה העומדת מאחוריה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully