וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכפות ידיך: נמצאה הדרך היעילה לשלוט בחשבון החשמל

20.10.2016 / 7:32

מערכות בית החכם יודעות לקרוא עומסי צריכת חשמל, לחשב עלויות כספיות של צריכת החשמל ולהפיק דוחות מתקדמים לפי חתכי זמן שונים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף גרבר הום

חשבון החשמל הגיע ואנחנו מחזיקים את הראש ומנסים להבין כיצד הוא הגיע למאות ואלפי שקלים וכיצד ניתן להתחיל לחסוך. בשל יוקר המחייה בישראל, רבים מאיתנו חושבים פעמיים ושלוש לפני רכישת מוצרים שנחשבים בגדר 'מותרות'.

אך חסכון אמיתי בכסף הוא לא תמיד כאן ועכשיו אלא מתוך הסתכלות ותכנון עתידי. מערכת שליטה, אפילו בסיסית, של בית חכם היא בדיוק מאותן השקעות חד פעמיות שיכולות לסייע לנו לנצל את האנרגיה בבית והחשמל בפרט בצורה טובה יותר ולחסוך בהמשך כסף רב.

במערכות בית חכם ניתן להוסיף מתגי שליטה אלחוטיים ללא צורך בשינוי או הנחת תשתית חשמל חדשה וניתן להגדיר מראש זמני פעולה של מזגנים, תאורה, דודי שמש ועוד. כמו כן, ניתן גם להתקין חיישני אור, תנועה וטמפרטורה שידליקו או יכבו את מכשירי החשמל באופן אוטומטי.

למשל, כיבוי אורות כאשר נכנס אור לחדר או שאף אחד לא נמצא בו. בנוסף, המערכת של הבית החכם יודעת לקרוא עומסי צריכת חשמל ולחשב עלויות כספיות של צריכת החשמל ולהפיק דוחות מתקדמים לפי חתכי זמן שונים. כל אלה מאפשרים שליטה מלאה על הצריכה וההוצאות ומאפשרים החזר השקעה מלא ואף יותר מזה.

נאור גרבר, סמנכ"ל Gerber Home - תכנון והתקנת פתרונות תקשורת מתקדמים, מסביר כי בניגוד לדעה הרווחת, התקנת מערכות שליטה בסיסיות של בית חכם אינן בהכרח יקרות וכי ההתקנה עצמה היא מהירה ויחסית פשוטה ונקייה.

בנוסף, הממשק לניהול הבית החכם מתבצע דרך אפליקציה ידידותית למשתמש, בה ניתן לתכנת ולהגדיר מראש תרחישים אפשריים לניהול אוטומטי וחכם של החשמל בבית שמוביל לחסכון כספי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף גרבר הום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully