וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתהפוך את הבית שלכם לאולם קולנוע

27.10.2016 / 8:00

בעזרת שליטה חכמה על מערכות המולטימדיה, ניתן להפעיל ולשלוט על כל ההתקנים דרך אפליקציה או שלט ייעודי

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף גרבר הום

הגיע סוף היום וכל מה שמתחשק זה להרים את הרגליים ולראות סרט או כמה פרקים ברצף של סדרה חדשה. שנייה לפני שמתחילים, צריך להוציא את השלט לטלוויזיה, השלט למגבר, השלט לסטרימר או לנגן הDVD. בקיצור, ערמה של שלטים שכל אחד ממלא כמה פונקציות בודדות.

בעידן בו אנחנו מבצעים כל הרבה פעולות דרך הסמארטפון, זה גם מרגיש קצת מיושן. בעזרת שליטה חכמה על מערכות המולטימדיה, ניתן להפעיל ולשלוט על כל ההתקנים דרך אפליקציה או שלט ייעודי.

דרך האפליקציה, נוכל להגיע לתיקיית הווידאו והאודיו, לבחור את הקובץ הרצוי וכל ההתקנים יופעלו אוטומטית לפי הגדרות פשוטות שתכננו מראש. בנוסף, במידה והמגבר תומך בחלוקת הבית לאזורים, נוכל להפעיל דרך אותו בקר המולטימדיה סרט אחד בסלון ואחר בחדר הילדים, או לשמוע בכל חדר מוסיקה אחרת ללא הצורך לחבר נגן בכל חדר וחדר.

חשוב לציין שכדי להתקין את מערכת השליטה על בקר המולטימדיה, אין צורך בתשתית של 'בית חכם' כיוון שמדובר במערכת עם תקשורת פנימית. אך אם יש לכם או בכוונתכם להתקין מערכות שליטה של 'בית חכם', האפשרויות הופכות למגוונות יותר.

למשל, לחיצה על תרחיש 'סרט' לא רק תפעיל את כל מערכות המולטימדיה, אלא גם תעמעם את האורות, תוריד את התריסים ותדליק את המזגן. כל תרחיש מתוכנת לפי העדפות האישיות ומותאם ליכולות של מערכת השליטה של הבית החכם.

נאור גרבר, סמנכ"ל Gerber Home - תכנון והתקנת פתרונות תקשורת מתקדמים, מסביר כי האפליקציה או השלט הייעודי הם פשוטים וידידותיים למשתמש בכל הנוגע לתפעול מערכת השליטה.

כמו כן, בעזרת השליטה החכמה תוכלו לנצל בצורה הטובה ביותר את מכלול היתרונות שיש למכשירי המולטימדיה שלכם להציע. לסיום, כדי ליהנות מיתרונות השליטה החכמה על המולטימדיה לא חייבים להתקין מערכות מתקדמות ומורכבות יותר. ניתן להתחיל בפתרונות בסיסיים, להתרגל לשינוי ולהתקדם משם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף גרבר הום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully