וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרקים כואבים? ייתכן שהפתרון נמצא במעבדה

1.11.2016 / 7:13

התאמת מדרסים במעבדה ביומכנית, מתבצעת בהתאם למשקל הגוף, מבנה השלד והרגליים, אופי העיסוק והעומסים שמכבידים על גופנו

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף אבידור מדרסים

לאנשים רבים ישנה בעיית יציבה כזו או אחרת והיא יכולה להקשות על ההתנהלות בחיי היום יום, לפגוע בביצועים ובפעילויות שונות. אנשים רבים משוכנעים שכדאי להתחיל לחפש פתרון רק כשהכאב והסבל הם בלתי נסבלים, אך היתרון בפתרון של מדרסים הוא שהם מהווים גם טיפול מונע.

לכל אחד מאתנו יש מבנה רגל ייחודי ולעולם כף רגל אחת אינה זהה לשנייה, לכן מדרסים מוכנים וסטנדרטיים לא באמת ייתנו את הפתרון הנכון לכף הרגל. ניתן לאבחן את מבנה כף הרגל ואת בעיית היציבה במעבדה ביומכנית שמבצעת ניתוח תנועה, ולאחר הבדיקה לבצע התאמת מדרסים שישפרו את איכות החיים במידה רבה ויסייעו ליציבה טובה יותר.

התאמת מדרסים במעבדה ביומכנית, מתבצעת בהתאם למשקל הגוף, מבנה השלד והרגליים, אופי העיסוק והעומסים שמכבידים על גופנו. עוד חשוב לדעת כי מדרסים יכולים לסייע לחולי סוכרת בזרימת הדם, בשיפור יציבות השלד, באופן הדריכה והנחת כף הרגל על הקרקע.

מדרסים נכונים מקלים גם על כאבי מפרקים בגיל השלישי, דורבן בכף הרגל, כאבי ברכיים ועוד, והם מסייעים לפתור בעיות רפואיות רבות וגם למנוע אותן. לספורטאים הם מסייעים במניעת פציעות ולמעשה לכל אחד מאתנו השימוש במדרסים מקל בחיי היומיום שלנו.

עמוס ולדמן, אורתוטיסט והמנהל המקצועי ברשת 'אבידור, מדרסים ונעלי נוחות', מסביר כיצד מתאימים מדרסים לכף הרגל, ועל ההשפעה הרבה של המדרסים על איכות החיים. בנוסף, עמוס ולדמן מסביר על ההשפעה של המדרסים על חלקי הגוף ועל פתרון בעיות מורכבות כמו סוכרת או מחלות ראומטיות כדלקת פרקים למשל, באמצעות התאמת מדרסים נכונים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף אבידור מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully