וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, תחסוך: מצאנו את המקום שהכי כדאי לרכוש מעיל לחורף

19.11.2016 / 5:54

את תחזית מזג האוויר המדויקת קשה מאד לחזות, אבל איפה רוכשים את המותגים המובילים הרבה לפני כניסתם למרבית החנויות בארץ?

Family Guide - תוכן שיווקי בשיתוף מחסן היבואן

גם אם השמש עדיין זורחת והטי-שרטים עדיין במדף האמצעי, החורף כבר כאן. אילו הפתעות מחכות לנו? ובכן, את תחזית מזג האוויר המדויקת קשה מאד לחזות, אך לעומת זאת את מחירי המעילים והגא'קטים שהגיעו לאחרונה לישראל, דווקא כן.

בין המותגים שיחכו לכם כל הקולב להגנה בפני הקור והגשם נמצאים Columbia, Thenorthface , טומי הילפיגר ואת Weatherproof. ארבעה מותגים ראשיים בקטגוריית המעילים והג'אקטים לחורף בעיקר בשל הטכנולוגיות החדשות הכלולות בכל פריט הכוללות תפירה ובד אשר מעניקות למשתמש הגנה גדולה יותר, קלילות, עיצוב ועדכניות.

כל המותגים לחורף ביבוא מקביל. חסכון אמיתי של מאות שקלים בקניית כל פריט מקורי של המותגים הנחשקים. היבוא המקביל אפשר לאלעד סוויסה, מנכ"ל ובעלים של מחסן היבואן, לייבא לישראל את הסמלי הסטטוס המובילים בתחום זה הרבה לפני כניסתם למרבית החנויות בארץ. זאת ועוד, היבוא המקביל מעמיד בפני הלקוח דגמים אשר ניתן למצוא אך ורק בניו יורק או באירופה. והמחירים? נמוכים במאות שקלים אל מול אותם דגמים בדיוק הנמכרים בחנויות היבואן הרשמי בישראל.

אז אילו דגמים יגנו עליכם מפני הקור ומפני המחירים בקניונים?
דגם אסנדר של "קולומביה": ג'אקט בגזרה קלאסית בעל ציפוי מיוחד הנקרא: אומני שילד. ציפוי המקנה איטום מושלם לרוח ומים. צידו החיצוני של הגאקט נוקשה ועמיד וצידו הפנימי רך ונעים למגע. הג'אקט מתאים למזג האוויר ההפכפך בישראל. מחירו בקניונים 599.9 שקלים. מחירו במחסן היבואן 379.9 שקלים. פער גדול מאד למותג איכותי מאד.

דגם ביוניק של "נורטפייס": ג'אקט גזרה קלאסית הנחשב לדגם ה"סופט של" הפופולרי של החברה. נחשב עמיד יותר למים ורוח מהמתחרה (אסנדר של קולומביה) מתאים לכל אוהבי סמלי הסטטוס שאינם מתפשרים על מותג בולט בתחום. מחירו בקניונים 899.9 שקלים. מחירו במחסן היבואן 699.9 שקלים.

פער של 200 שקלים המאפשרים קניה נוספת באותו המחיר.
דגם "פריים פיק" של קולומביה: ג'אקט המגן באופן מושלם בפני קור, גשם ורוחות. מראהו ספורטיבי יותר. טכנולוגיה ייחודית הנקראת "אומני ווינד" מפעילה מנגנון פנימי המונעת כניסת רוח מוחלטת ומאפשרת לגוף להמשיך "לנשום" .

המותג "פריים פיק" מתאים לאלה מאתנו המוכנים להשקיע מעט יותר כדי להתבדל מהסביבה. מחיר בקניונים 699.9 שקלים. מחיר במחסן היבואן 469.9 שקלים. פער משמעותי.

דגם "טיטאן ריד'ג של קולומביה. מדובר ב"מרצדס" של המותג. דגם ייחודי בעל טכנולוגיות מתקדמות בכל הקשור לחומרים ולתפירה. דגם היודע להעלות את טמפרטורת הגוף בכעשרים אחוזים תוך הגנה מוחלטת על כניסת קור, רוח או מים. נדיר למצוא את הדגם הנ"ל בארץ ונדיר יותר לראות את הדגם על גברים בישראל. מתאים לנופשים בחו"ל בתקופות החורף, למתגוררים באזורים קרים מאד. מחיר בקניונים: 899.9 שקלים. מחיר במחסן היבואן 699.9. שקלים.

דגם "קלאסיק סופט של" של המותג וודר פרוף. ג'אקט בעל מראה ספורטיבי המתאים בדיוק למזג האוויר בישראל. מגיע בגזרות קלאסיות ובטווח מידות עצום – עד XL2 האמריקאי. מותג זה פרץ לתודעה מאחר שנשיא ארה"ב, ברק אובמה, צולם מספר פעמים לובש את המותג במסעותיו. באורח פלא נמכר במותג עדיין במחיר סביר. מחיר בקניונים 399 שקלים. מחיר במחסן היבואן 259.9 שקלים.

למידע נוסף, כתובות סניפים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף מחסן היבואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully