וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים חשמליים? הכירו את האופנוע החשמלי שמאיץ למאה קמ"ש ב-3 שניות

Family Guide בשיתוף אופנועי זירו

7.11.2016 / 7:27

נסיעה בכביש מהיר, בשטח או בתוך העיר רק בלי רעש, רטט, חום ואדי אגזוז שנפלטים. האם מדובר בתחילתה של מהפכה?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף אופנועי זירו

"בנסיעה על אופנוע נעלמת המסגרת. אתה נמצא במגע הדוק עם הכול. אתה עמוק בתוך המתרחש, ולא עוד צופה בו בלבד. תחושת הנוכחות היא מהממת". אם אתם מכירים את הציטוט, אז כנראה שקראתם את "זן ואומנות אחזקת האופנוע" של רוברט מ. פירסיג. אם אתם מכירים את התחושה אז כנראה שגם אתם חובבים מושבעים של רכיבה על אופנוע.

כעת, דמיינו את הנסיעה בכביש מהיר, בשטח או בתוך העיר רק ללא הרעש שהאופנוע מייצר ותקבלו את האופנוע החשמלי. אין רטט, חום ואדי אגזוז שנפלטים.

בשנים האחרונות, האופנועים החשמליים חוו תאוצה מהירה במיוחד וכבשו את ליבם של לא מעט רוכבים 'מסורתיים' של אופנועי בנזין. לא רק תחושת ה"זן" בנסיעה סייעה למעבר לחשמלי, אלא גם אחזקת האופנוע שהפכה לפשוטה וחסכונית יותר.

היצרנית הגדולה ביותר בעולם של אופנועים חשמליים היא חברת Zero Motorcycles האמריקנית אשר הוקמה בשנת 2006 ופועלת בצפון קליפורניה. הכוח, הביצועים וטווח הנסיעה הארוך פר הטענה של אופנועי זירו הוא בזכות טכנולוגיה ייחודית של ייצור והרכבה.

כל אופנועי זירו מצוידים במערכות ABS של BOSCH, מתלי SHOWA וצמיגי פירלי והעברת כוח ישירה מהמנוע לגלגל האחורי דרך רצועת הינע קרבון-קבלר שקטה וחזקה. העברת הכוח הישירה והיעדר מצמד וגיר, תורמים למזעור אובדן החיכוך, הפחתת המשקל הכולל ותחזוקה שגרתית.

עיצוב אופנועי זירו מאופיין בפשטות אלגנטית ששומרת על המשקל נמוך ומנוע ה- Z-Force מייצר יותר הספק וגם יותר מומנט. לדוגמא, דגם ZERO SR מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות בזמן שמשתחררת עוצמה מהפנטת של 16 קג"מ (9% יותר מבשנת 2016) בזכות 70 כ"ס ו775 אמפר של כוח חשמלי והוא מגיע למהירות של מעל 200 קמ"ש.

או למשל דגם ה- ZERO FXS שנחשב ל"קל" ושוקל רק 130 ק"ג ומספק כמעט מידית מומנט של 10.8 קג"מ 46 כ"ס (11% יותר מומנט ו-5% יותר כ"ס מבשנת 2016).

גיל ויניק, מנהל מכירות החברת אופנועי זירו, מרחיב על המפרט הטכני, מספר כי האופנועים עמדו בהצלחה מרובה בתנאי המבחן הקשים ביותר ומזמין אתכם ואתכן לנסיעת מבחן.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully