וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא הפתרון לאחת הסכנות המטרידות על הכביש?

9.11.2016 / 7:45

על פי נתונים רשמיים, מתבצעות למוקדי החירום יותר משלוש מאות אלף פניות בשנה על עצירות לא רצויות בשולי הכביש וכדי למנוע תאונות, הטיפול בתקלה צריך להיות זהיר ומקצועי.

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פנגו

לפעמים אין ברירה ובעקבות תקלה טכנית ברכב או תקר בגלגל אנחנו נאלצים לעצור בשולי הכביש. עמידה ממושכת בשולי הכביש מהווה סכנה ממשית ומדי שנה מעל מאה אנשים נפגעים מכך בתאונות דרכים.

על פי נתונים רשמיים, מתבצעות למוקדי החירום יותר משלוש מאות אלף פניות בשנה על עצירות לא רצויות בשולי הכביש וכדי למנוע תאונות, הטיפול בתקלה צריך להיות זהיר ומקצועי. במידה ואנחנו לא יכולים לעשות זאת בעצמנו, חשוב ששירותי החילוץ יהיו מהירים ויעילים.

שמוליק סיימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת פנגו, מסביר כי בשנים האחרונות, הקידמה הטכנולוגית ושירותים מבוססי מיקום, מאפשרים לזהות בזמן אמת את המיקום המדויק ולחסוך זמן תחקור בהבנת מיקום והבנת מהות האירוע.

בעקבות תובנה זו, הוסיפו לאפליקציה של פנגו 'חייגן משטרה' מהיר שמסייע בקיצור זמן הפניה ושיגור והגעת הניידת למקום. כמובן שלא כל עצירה בשולי הכביש מחייבת דיווח למשטרה ולכן ניתן גם להזמין ישירות מהאפליקציה שירותי חילוץ שמסייעים בהחלפת הגלגל במקרה של תקר או בהתנעת הרכב. החלפת גלגל על ידי אנשים המנוסים בתנאי השטח והכביש חשובה לפתרון מהיר ולביטחון הנהג והמחלץ.

אמנם גם משרד התחבורה מחזיק בניידות חילוץ, אך מרבית הנהגים בוחרים במנוי לשירותי חילוץ פרטיים בזכות יתרונות מקצועיים ולוגיסטיים. גם בזמן ההמתנה, חשוב להקפיד על כללי בטיחות חשובים ומצילי חיים.

יש להפעיל את אורות המצוקה, ללבוש אפוד זוהר (גם ביום) ולצאת מן הרכב כדי למקם משולש אזהרה כמה עשרות מטרים מהרכב. כדי לאותת לנהגים אחרים להאט, ניתן גם לדווח בwaze על רכב תקוע בשולי הכביש. לאחר מכן, במידה ויש גדר הפרדה חשוב לעבור אותה ולהמתין שם. חשוב לזכור כי רק אם אין ברירה ניתן לעמוד בשולי הכביש. זמן עמידה ממושך מגדיל את הסיכון ולכן חשוב לצמצם אותו ככל שניתן.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully