וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שחוסכת בהוצאות אחזקת הרכב

16.11.2016 / 7:31

כיצד ניתן לחסוך סכומי כסף משמעותיים באחזקה וטיפול הרכב, גם בהוצאות השנתיות וגם בשוטפות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פנגו

מי מאיתנו לא היה רוצה להוזיל את העלויות החודשיות של אחזקת הרכב? על פי הערכות, בשנת 2015 הסכום החודשי הממוצע של אחזקת הרכב עמד על 2,659 שקלים והוא אחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל משק בית.

ההוצאות על אחזקת הרכב מתחלקת לשני חלקים. הוצאות שנתיות גדולות כגון: טיפולים, טסט, ביטוחים. אליהן מצטרפות ההוצאות השוטפות של חניה, חניונים, שטיפה וכמובן צריכת דלק. אמנם כל אלה הופכים את המעקב הכספי למעט מורכב יותר, אך הדרכים לחסוך כסף על אחזקת הרכב הן מגוונות.

כיצד עושים זאת? אירית גולדברג, סמנכ"ל שיווק פנגו, מסבירה כיצד ניתן לחסוך סכומי כסף משמעותיים באחזקה וטיפול הרכב, גם בהוצאות השנתיות וגם בשוטפות. ניקח לצורך הדוגמא את עולם הרכב והביטוח.

רבים מאיתנו מחדשים את ביטוח הרכב באופן אוטומטי אצל הסוכן שלנו, ולעתים מבלי לשים לב, אפילו לאחר שנים ללא תביעות, מחיר הפוליסה בגין רכב שערכו ירד דווקא עולה באופן מפתיע. דבר ראשון, יש לבדוק כמה שילמנו בשנה הקודמת (רובנו לא זוכרים) ולשאול מדוע המחיר לא יורד.

בהיעדר תשובה הגיונית יש לפנות לחברת ביטוח או סוכן אחרים ולבקש הצעת מחיר – במרבית המקרים תוכלו להוזיל את עלות הביטוח שלכם. באפליקציית פנגו, למשל, ניתן לבצע השוואת מחירי ביטוח באמצעות לחיצה על כפתור wobi ובכך לחסוך מאות שקלים בשנה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully