וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשמל או דלק? לא תאמינו כמה יתרונות מצאנו באופנוע אחד

21.11.2016 / 8:30

בניגוד לניסיונות עבר של בניית תחנות הטענה שפזורות ברחבי הארץ, את האופנוע החשמלי ניתן לטעון בשקע חשמל ביתי. זמני הטעינה של הדגמים השונים נעים בין 4-8 שעות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף אופנועי זירו

בשנים האחרונות אילון מאסק ומכונית הטסלה הצליחו לשבור כל מיתוס אפשרי על המכונית החשמלית, מרמת הטיפול והאחזקה ועד החוויה והביצועים. כעת, המהפכה הושלמה וניתן למצוא את כל היתרונות של כלי רכב חשמלי גם באופנוע.

את השינוי מובילה חברת Zero Motorcycles אשר הוקמה בשנת 2006 ופועלת בצפון קליפורניה, שם ממוקם גם מפעל הייצור ומחלקת המחקר והפיתוח של החברה. בכתבה זו נתמקד בשני היבטים טכנולוגים. הראשון, שיפור משמעותי בזמן הספק הסוללה וקיצור זמני ההטענה והשני הוא התממשקות של האופנוע החשמלי של זירו עם אפליקציה ייעודית.

בניגוד לניסיונות עבר של בניית תחנות הטענה שפזורות ברחבי הארץ, את אופנועי הזירו ניתן לטעון בשקע חשמל ביתי. זמני הטעינה של הדגמים השונים נעים בין 4-8 שעות וניתן לרכוש בכל שלב מטען מהיר אשר משלש את מהירות הטעינה.

כמו כן, ניתן לרכוש כל את הדגמים S/SR/DS/DSR עם מצבר חמישי נוסף, להגדלת הטווח. לדוגמה, באופנוע זירו-S עם קיבולת 6.5 קוט"ש, ניתן להגדיל את קיבולת המצברים ל-9.8 קוט"ש. אם תרכשו למשל זירו-S עם קיבולת 13.0 קוט"ש, תוכלו להגדיל את קיבולת המצברים הכללית ל-16.3 קוט"ש.

אם ניקח לדוגמא, את דגמי ה-FX וה-FXS שבטעינה בודדת יש להם טווח נסיעה בעיר של כ-145-160 ק"מ, בדגמים ה"כבדים" יותר הטווחים יכולים להגיע למעל 300 ק"מ בטעינה בודדת. באופן כללי, צריכת האנרגיה פר ק"מ באופנוע חשמלי חסכונית בהרבה יותר מאופנוע בנזין.

כעת נעבור לאפליקציה, בעידן שבו הסמרטפון משמש אותנו למעקב אחרי כל תחומי העניין שלנו, החל בחדשות, פיננסים, בריאות, תרבות פנאי ועוד, זה כבר מתבקש שנוכל לחבר את כלי התחבורה שלנו לאפליקציה שמסייעת במעקב, שליטה ומשדרגת את חווית המשתמש.

האפליקציה של אופנועי זירו משמשת למעשה כלוח מחוונים משני ומפורט יותר אשר מספקת בזמן אמת סטטיסטיקות רכיבה, נתונים על מצב טעינת המצברים וצריכת ההספק ומסייעת באבחון בעיות.

ניתן להגדיר באפליקציה את המהירות המקסימלית, המומנט המרבי ומגבלות הבלימה המתחדשת. האפליקציה מתממשקת לאופנוע באמצעות Bluetooth, מותאמת לאייפון ואנדרואיד והיא ידידותית למשתמש. צפו בכתבת הווידאו בה גיל ויניק, מנהל מכירות של חברת אופנועי זירו, מסביר על היתרונות הטכנולוגים של האופנוע החשמלי ומזמין אתכם לנסיעת מבחן.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף אופנועי זירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully