וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר שמגדיל ראש: כך תבטיחו שיער מלא ובריא

29.11.2016 / 7:26

טכנולוגיה מדעית ממוחשבת מצוידת במצלמה ייחודית שמונה את כמות השיער ועובי כל שיערה באיזור נתון

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

מתי לאחרונה נתקלנו בחברה אשר מוכרת לנו מוצר טכנולוגי מתקדם הקשור לאיכות חיינו ומבטיחה תוצאה אובייקטיבית? מזה כשנה פועלת בישראל חברת "דימדיקו טכנולוגיות רפואיות" המשווקת את מכשיר ה-Hairegen-classic לטיפול בשיער דליל. טכנולוגיה כחול לבן המבטיחה תוצאה אובייקטיבית של שלושים אחוזים בכמות ובעובי השיער לאחר ארבעה חודשי שימוש ביתי של 5-8 דקות ביום.

האם השיער יצמח? אם השיער יפסיק לנשור? אם הפדחת תתמלא שיער חדש? ובכלל איך בודקים את כל זה?

ישנם שני מדדים המדאיגים את הסובלים מנשירה ומהתקרחות. ראשית - כמות השיער ההולכת ומתמעטת ושנית - עובי ואיכות השיער הקיים יורדת. שילוב השניים יחד יוצר נראות של ראש דל בשיער. גברים בדרך כלל סובלים מירידה בשני המדדים במפרצים, בפדחת ובקודקוד. נשים לעומת זאת סובלות מדלילות בשביל המרכזי בראשן, ומשיער שברירי ודק.

על מנת להבטיח באופן מדעי ואמפירי את תוצאת שבשימוש במכשיר ה-Hairegen-classic חברת "דימדיקו טכנולוגיות רפואיות" עושה שימוש במכשיר ה"טריקוסקאן" הגרמני. זו טכנולוגיה מדעית ממוחשבת, אשר באמצעות מצלמה ייחודית מצלמת ומונה את כמות השיער ועובי כל שיערה באיזור נתון.

הבדיקה מתבצעת פעמיים. הפעם הראשונה - היום בו מגיעים הלקוחות לרכוש את המכשיר ובפעם השניה לאחר ארבעה חודשי שימוש במכשיר. בשתי הפעמים מתבצעות בדיקות הטריקוסקאן באותה נקודה בדיוק. הלקוחות מקבלים לידיהם את התוצאות החד משמעיות בתחילת התהליך ובסוף התהליך.

חברת "דימדיקו טכנולוגיות רפואיות" מובילה את מהפכת ההוגנות הצרכנית בישראל. בפועל - זו הפעם הראשונה בתחום הטיפול בדלילות השיער וההתקרחות בה ניתנת ללקוח אפשרות לרכוש מוצר ולדעת שהתוצאה מובטחת וכספו מובטח. במעמד הרכישה מקבל הלקוח עותק של הבטחת התוצאה - עמוד אחד, הוגן, פשוט וקל להבנה, ללא אותיות קטנות.

בנוסף, עותק מלא של בדיקת הטריקוסקאן נמסר לידי הלקוח לאחר כל בדיקה, המכשיר עצמו חכם ומתעד את המידע אודות כמות ואיכות הטיפולים שבוצעו. בנוסף, מתריע המכשיר בצפצוף באם הטיפול לא מבוצע כהלכה. והכל? נעשה מהבית. מאזור הנוחות. פעולה פשוטה של 5-8 דקות ביום ותוצאה משמעותית לצידה: 30% שיפור מצרפי בכמות ועובי השיער.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully