וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירית אורגניק

13.7.2016 / 9:34

שמי עירית אופיר, בת 60 אמא ל-3 בנות מקסימות וסבתא ל-4 נכדים נפלאים. גם אני השתתפתי במרוץ החיים, עד שיום אחד חליתי בסרטן וקיבלתי סטירה מצלצלת. החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולעשות שינוי.

מאיפה השינוי מתחיל? מהבית. עם השנים למדתי, חקרתי, ניסיתי, שאלתי ואני לא מפסיקה לבחון כל מה שקשור בתחום הבריאות בכלל ובתחום הבישול הבריא בפרט. אם נניח את האידאולוגיות השונות לרגע בצד ונתעסק במה שטוב עבורנו, נבין כי אין דרך אחת. חייבים לחבר את מה שבריא לעולם שלך, אחרת זה פשוט לא יעבוד.

לאורך השנים העברתי סדנאות רבות ומגוונות בכל הארץ, נפגשתי עם מגוון רחב של אנשים וקבוצות ונחשפתי להמון מטבחים וסגנונות בישול. עם הזמן, הבנתי כי השינוי האמיתי חייב להתחיל מהבית. במזווה, במקרר, בסירים ועל קרש החיתוך שלכם.

כדי להטמיע את השינוי הוא חייב להיות בסביבה הטבעית שלכן ושלכם. לכל אדם יש את ההעדפות, הקצב והטעם האישי שלו ולכן ליווי אישי לחינוך קולינרי מגיע עד הבית ומסייע בארגון מחדש של המטבח שלכם. זה בדיוק המקום ללמוד לבשל ולרכוש טכניקות וידע שמשתלב ביומיום והופך את הבישול הבריא למשהו פשוט, נגיש מבלי לוותר על הטעם, הריחות הצבעים וחדוות האכילה.

את השינוי קשה לעשות לבד, בשביל זה אני פה בשבילכם. ללוות, ללמד, לבשל, לחקור ולהמליץ. בדיוק כמו שאני ממשיכה ללמוד, להתייעץ עם מומחים ולבחון כל דבר. בשבילך, בשבילי ובשביל ילדנו ובעצם כולנו. מוזמנים להתקשר, לשאול, להתייעץ, להתעניין, לחוות ולעשות איתי את הצעד הראשון והכי חשוב.

לפרטים נוספים לחץ כאן

ארכיון כתבות

עירית אורגניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully