וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר דוד שרים ושות'

6.6.2016 / 8:01

ד"ר דוד שרים, עורך דין ורופא, בוגר ביה"ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. למד משפטים, במקביל ללימודי הרפואה, באוניברסיטת תל אביב. התמחה בתחום הרשלנות הרפואית ובתחום המשפט והרפואה, עורך דין ותיק עם למעלה מ- 20 שנות וותק.

המשרד מתמחה בכל מגוון תביעות הרשלנות הרפואית עם דגש מיוחד לתביעות מורכבות שמערבות היריון ולידה, ולתביעות של ילדים שניזוקו כמו שיתוק מוחין, ייעוץ גנטי כושל, תסמונת דאון, ילדים בעלי מומים, נפגעי חיסונים ותביעות סיעוד של ילדים פגועים.

בנוסף מנהל המשרד תביעות רבות בתחומי רשלנות רפואית אחרים כמו: איחור באבחון מחלת הסרטן, ניתוחים רשלניים, תביעות בגין טיפולים תרופתיים שגויים, תביעות בגין טיפולי שיניים רשלניים, השארת גופים זרים בניתוח, אי מניעת התאבדויות בבתי חולים, אבחון פסיכיאטרי שגוי ועוד.

למה אנחנו? יתרונו הברור של המשרד הוא בליווי הצמוד לו זוכה הלקוח מעורך דין ותיק שהוא גם רופא ותיק. הבנתו הרפואית של עורך דין ד"ר שרים, מאפשרת פענוח מדויק של מצבו הרפואי של הלקוח והבנת עומק של המסמכים הרפואיים שלו ולכן מביאה לניהול מיטבי של תיק הלקוח ושל התביעה ובפרט לעניין זהות הרופאים המומחים הנחוצים בתיק, שד"ר שרים מכיר אישית את רובם.

חשיבות מכרעת יש לעובדה שעורך דין הוא גם רופא כאשר נדרשת חקירת רופאים ומומחים רפואיים בבית המשפט. מדובר במיומנות קריטית וחשובה ביותר בפרט בתיקי רשלנות רפואית, מאחר שמי שהוא גם רופא וגם עורך דין יכול להביא ספרות רפואית, לדבר בשפת המומחה הרפואי ולנצל את ידיעותיו לטובת לקוחותיו, ולשכנע את בית המשפט , הרבה יותר מאשר עורך דין שאיננו רופא.

לפרטים נוספים לחצו כאן

ארכיון כתבות

ד"ר דוד שרים ושות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully